Jak przekonuje Fiat, Nowa Panda to efekt ewolucji projektu, który znany jest już od 31 lat. Auto jest bez wątpienia bestsellerem marki. Dość powiedzieć, że jego produkcja przekroczyła poziom 6,4 mln egz. Nie ulega też wątpliwości, że mały pojazd przyczynia się do wiodącej pozycji Fiata w segmencie: od pierwszej "sześćsetki" do "pięćsetki", od Fiata 126 do Pandy, od Cinquecento do Seicento i od Pandy drugiej generacji (rok 2003) do nowej "500" w roku 2007.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: 33 tysiące - tyle za Nową Pandę