PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Akcja serwisowa dla Nissana Tiida

Autor: wnp.pl (AG)
04-05-2016 08:29
Akcja serwisowa dla Nissana Tiida
fot. Nissan

Spółka NISSAN SALES CEE Kft. Oddział w Polsce powiadomił szefa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Nissan Tiida może występować wada wymagająca wizyty w autoryzowanym serwisie.

Akcja serwisowa dotyczy niektórych egzemplarzy modelu Tiida (C11) wyprodukowanych w Meksyku w okresie 13 listopada 2007 r. - 8 stycznia 2014 r.

Jak poinformowano we wskazanych pojazdach może dochodzić do pogorszenia gęstości ładunku uruchamiającego urządzenie napełniania Takata SDI (bezdymne urządzenie napełniania poduszki kierowcy). W przypadku uruchomienia poduszki kierowcy, wewnętrzne ciśnienie urządzenia napełniania może powiększyć się ponad przewidzianą normę i spowodować rozerwanie obudowy urządzenia napełniania poduszki. Tym samym odłamki obudowy mogą spowodować obrażenia pasażerów lub kierowcy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 596 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP