XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Akcja serwisowa Mitsubishi

Akcja serwisowa Mitsubishi
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółka MMC Car Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modelu Mitsubishi Outlander (CW), mogą powodować zagrożenia.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych egzemplarzach Outlandera (CW) w wersji 5-miejscowej wyprodukowanych w latach 2010-2011, ze względu na błąd w procesie wstępnego montażu, śruby tylnej piasty (po 4 z każdej strony) mogły zostać niewłaściwie dokręcone. Jeśli klient użytkuje samochód z usterką przez dłuższy czas, śruby mocowania tylnej piasty mogą stopniowo rozluźniać się i powodować specyficzny dźwięk. Ostatecznie piasta tylnego koła może się odkręcić. W Polsce wada dotyczy 110 szt. samochodów.

Wszyscy klienci, którzy kupili samochody objęte akcją naprawczą są powiadamiani indywidualnymi listami i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu sprawdzenia czy w danym samochodzie występuje ww. usterka. W zależności od sytuacji śruby zostaną dokręcone, wymienione lub zostanie wymieniona cała piasta.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Akcja serwisowa Mitsubishi

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!