Spółka MMC Car Poland powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mitsubishi z silnikami serii 4B1 może występować wada wymagająca wizyty w autoryzowanym serwisie
W niektótych egzemplarzach wskazanych modeli, na skutek zastosowania nieodpowiedniego materiału w procesie produkcji paska osprzętu w silnikach serii 4B1, może dojść do jego uszkodzenia lub pęknięcia. Może to doprowadzić do zaniku napędu alternatora, pompy płynu chłodzącego i pompy wspomagania. W konsekwencji może dojść do braku ładowania akumulatora, wzrostu temperatury silnika oraz zaniku wspomagania w układzie kierowniczym z jednoczesnym wyświetleniem stosownych komunikatów ostrzegawczych na zestawie wskaźników.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7 006 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że w ramach obsługi posprzedażnej producent zalecił weryfikację i wymianę pasków osprzętu oraz wszystkich podzespołów, które mogły uszkodzić się w samochodach objętych akcją.
źródło: UOKiK
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Akcja serwisowa Mitsubishi