PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Akcja serwisowa w sieci Nissana

Autor: wnp.pl (AG)
19-02-2013 08:05

Polski oddział spółki Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze samochodów Nissan Juke (F15), wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w okresie od 7 czerwca do 4 lipca 2012 r., mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych egzemplarzach Nissana Juke w przypadku otworzenia się poduszki powietrznej kierowcy podczas zderzenia czołowego, na jej powierzchni mogą pojawić się małe otwory. Ich powstanie jest wywołane przez wysoką temperaturę gazów kierowanych bezpośrednio, z urządzenia napełniania, na materiał poduszki powietrznej. Gazy o wysokiej temperaturze i/lub materiał poduszki powietrznej mogą wejść w kontakt ze skórą kierowcy. Problem ten nie ma wpływu na skuteczność otwarcia poduszki.
Przedsiębiorca skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem dotyczy, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej.

W Polsce akcją objętych jest 120 samochodów.

źródło: UOKiK
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 734 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP