Słynna aktorka Uma Thurman oraz wersy Williama Shakespeare - "jesteśmy stworzeni z tej samej materii co sny" - to bohaterowie kampanii reklamowej, która promuje w mediach nową Alfę Romeo Giulietta.
Międzynarodowa kampania reklamowa Giulietty, stworzona przez agencję Leo Burnett, opiera się właśnie na tym podobieństwie między Umą Thurman i naturą modelu Giulietta. W spocie telewizyjnym, zrealizowanym w całości w USA, widać Umę Thurman grającą pięć różnych ról, pięć różnych postaci kobiecych symbolizujących różne "dusze" samochodu. Całości dopełnia ścieżka dźwiękowa zrealizowana przez Flavio Ibba. Dla uchwycenia osobowości Umy Thurman także na fotografii, został wybrany inny talent: Fabrizio Ferri. Słynny włoski fotograf jest autorem czarno-białych zdjęć, będących głównymi elementami kampanii prasowej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Alfa Romeo oddaje Giuliettę Umie Thurman