PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Amerykanie nie lubią małych samochodów

Autor: Mototarget
19-12-2011 09:10

Smart ma za sobą kiepski rok w USA. Dlatego Mercedes wprowadza nową strategię, która ma umocnić markę na rynku i podnieść słupki sprzedaży.

Stereotypowe stwierdzenie, że Amerykanie nie lubią małych samochodów, wydaje się znajdować potwierdzenie w faktach. Fiat, który swój powrót do USA zaczął od modelu 500, doznał porażki. Smart też nie ma łatwego życia. W tym roku marka sprzedała ok. 4 tys. egz. Mało, ale to nie przeraża Mercedesa, który nie chce oddać amerykańskiego rynku bez walki.
Koncern zajmie się Smartem osobiście, a nie jak było do tej pory poprzez pośrednika - firmę Penske. Kierownictwo Mercedesa doszło do wniosku, że firma ta nie posiada odpowiednich środków m.in. na promocję. Smart nie jest reklamowany w TV. W rezultacie wielu mieszkańców USA nie zna niemieckiego malucha. Koncern chce wpisać się nową kampanią marketingową w aktualne realia. Kryzys wymusza na klientach oszczędność, a Smart oferuje niskie spalanie.

Kolejnym pomysłem jest zmiana organizacji sieci dealerskiej. Rozwiązano umowy ze wszystkimi przedstawicielami, którzy oferowali Smarta, a jednocześnie nie byli dealerem Mercedesa. Aktualnie Smart oferowany jest w 50 punktach na terenie USA. Nowy system sprzedaży przewiduje również leasing dla modeli benzynowych i elektrycznych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 188 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP