Audi City Istanbul: jak w kinie

Audi City Istanbul: jak w kinie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Koncern z Ingolstadt rozbudowuje "cyfrową" sieć sprzedaży. Czwarty na świecie cyfrowy showroom marki - Audi City Istanbul, został właśnie uruchomiony w mieście nad Bosforem.

Jeszcze w tym roku, cybersalony sprzedaży marki otwarte zostaną w kolejnych metropoliach. Ponadto, do końca roku, cyfrowe rozwiązania, obecne dotąd wyłącznie w Audi City, znajdą się w blisko 200 tradycyjnych salonach sprzedaży.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Audi City Istanbul: jak w kinie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!