XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Audi: na początek roku wzrost sprzedaży o 12%

Audi: na początek roku wzrost sprzedaży o 12%
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Audi AG dostarczyło w styczniu na całym świecie ok. 124 850 samochodów. To o prawie 12% więcej niż w porównywalnym okresie ub.roku. Koncern zanotował rosnące wskaźniki sprzedaży we wszystkich regionach świata. W Europie sprzedaż wzrosła o 8%, w regionie Azji Południowo-Wschodniej - o prawie 18%, a na kontynencie amerykańskim wzrost wyniósł 3%.

- W styczniu, bez trudu nawiązaliśmy do rekordowych wyników sprzedaży z roku 2013 i rozpoczynamy nowy rok z wiatrem w żaglach, mówi Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. - Nasz cel zakłada, że w 2014 roku będziemy kontynuować wzrost i będziemy się rozwijać dynamiczniej niż światowy rynek samochodów osobowych.

W pierwszym miesiącu roku 2014, Audi mogło pochwalić się wysokim popytem na modele klasy kompaktowej. Globalna sprzedaż rodziny A3, w stosunku do roku ubiegłego, wzrosła o 67% i wyniosła ok. 17 450 egz. W przypadku SUV'a Q3, sprzedaż wzrosła o 73% i osiągnęła wielkość blisko 15 tys.egz. Równocześnie, o ponad 11%, wzrosła sprzedaż luksusowych limuzyn Audi. Najwięcej zyskało Audi Q7. Jego sprzedaż podskoczyła w pierwszym miesiącu tego roku o 41%.

W Europie Audi w styczniu sprzedało 53 750 aut. Sprzedaż w tym okresie zwiększyła się więc o niemal 8%. Przy tym na swoich pięciu największych europejskich rynkach producent zamknął miesiąc z wynikiem lepszym w stosunku do roku ubiegłego. W Niemczech wskaźnik wzrostu sprzedaży wspiął się do wartości 19%, w Wlk.Brytanii do 9%. Audi zanotowało wzrosty również na rynkach najbardziej dotkniętych przez kryzys, takich jak Francja (+1%), Włochy (+1%) i Hiszpania (+19%). Na wszystkich tych rynkach decydujący wpływ na wyniki Audi miała rodzina A3 z modelem trzydrzwiowym, modelem Sportback i nową limuzyną.

źródło: Audi
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Audi: na początek roku wzrost sprzedaży o 12%

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!