Drugą połowę roku 2015, Audi AG rozpoczęło ze sprzedażą wyższą niż w lipcu 2014. Pomimo nadchodzącej wymiany modelowej i wciąż trudnych warunków ekonomicznych na ważnych rynkach, koncern zanotował niewielki wzrost sprzedaży, rzędu 1,4%, oddając w lipcu do rąk klientów 146 100 samochodów.
Na będącym motorem wzrostu kontynencie amerykańskim (+19,6%) oraz w Europie Zachodniej (+6,1%), sprzedaż nadal wyraźnie rosła, natomiast w Azji Południowo-Wschodniej (-9,2%) osiągnęła poziom niższy niż rok temu. Od stycznia, na całym świecie, na zakup samochodu marki Audi zdecydowało się prawie 1 048 450 odbiorców (+3,5% r/r). W Polsce z kolei od początku roku zarejestrowano o 8,6% więcej samochodów Audi (w sumie 4 441 aut). Przyczynił się do tego wyższy popyt na wszystkie modele Q oraz na rodzinę Audi A6.
źródło: Audi
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Audi: nie jest łatwo ale sprzedaż rośnie