Audi: nieźle w Europie, bardzo dobrze w Azji

Audi: nieźle w Europie, bardzo dobrze w Azji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Audi AG wkroczyło w czwarty kwartał roku z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. W porównaniu z rokiem ubiegłym, globalna sprzedaż wzrosła w październiku o 13,9%.

Audi zawdzięcza dobry wynik przede wszystkim modelom SUV: Q3, Q5 i Q7. Łącznie na całym świecie sprzedano w październiku ok. 123 600 samochodów marki Audi. Od stycznia to już ok. 1 221 150 aut (+12,9% r/r). W minionym miesiącu, Audi zanotowało w Europie - wbrew tendencjom na rynku - wzrost sprzedaży o 4,2%. Wyraźny, dwucyfrowy wzrost Audi notowało nadal na rynku amerykańskim (+14,5%) i chińskim (+29,5%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Audi: nieźle w Europie, bardzo dobrze w Azji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!