Firma Audi uruchomiła własną telewizję w Internecie. Program dostępny jest w wersji dwujęzycznej: angielskiej oraz niemieckiej. Tematyka kanału jest całkowicie poświęcona modelom i marce Audi.
Producent z Ingolstadt wykracza sporo poza tematykę, która, jak dotąd, dominowała w podobnych przedsięwzięciach innych marek.
- "Audi tv pokazuje świat czterech kółek z niecodziennej perspektywy i daje widzom możliwość uczestnictwa w tworzeniu wizerunku naszej wszechstronnej marki", mówi Ralph Weyler, Prezes ds. Marketingu i Sprzedaży.
Widzom oferowane jest szerokie spektrum zróżnicowanych programów na tematy kultury, sportu, stylu życia i motoryzacji. Samodzielnie wyprodukowane magazyny w jakości HDTV i formacie 16:9 prezentowane są przez okrągłą na dobę, siedem dni w tygodniu. Obok programów na żywo nadawanych o stałej porze, widz może korzystać z czterech tematycznych kanałów "on demand" i oglądać ulubione programy, kiedy ma na to ochotę.
Strona Audi.com podaje przykłady: spacer w berlińskim Bode-Museum , wrażenia z pokazu mody Michaela Michalsky'ego, kitesurfing w Namibii, wizyta w perfumerii w Grasse z udziałem zespołu Audi z Ingolstadt, portrety kierowców wyścigów DTM z Audi albo pojedynek pomiędzy airboatem a kabrioletem Audi S4 na mokradłach Florydy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Audi TV