W czerwcu tego roku Auto Partner odnotował 34-proc. wzrost sprzedaży rok do roku - do 84,6 mln zł, z 63,2 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej. Narastająco, w pierwszym półroczu 2017 roku spółka odnotowała wzrost sprzedaży do 439,4 mln zł, a więc o 32 proc.
Centrum dystrybucyjne w Pruszkowie w znaczny sposób przyczyni się do usprawnienia procesów logistycznych związanych z zaopatrywaniem filii z centralnej oraz północno-wschodniej Polski, a także przedstawicielstw na Litwi, Łotwie i Estonii. Magazyn wyposażony jest w zautomatyzowaną, półkilometrową linię taśmociągu oraz zinformatyzowane systemy magazynowe, pozwalające na sprawne zarządzanie i sortowanie liczbą 100 000 indeksów.
- Dzięki stałemu wzmacnianiu sieci sprzedaży oraz rozbudowie portfela produktów o kolejne marki i linie produktowe regularnie zwiększamy skalę działalności. W 2017 r. co miesiąc odnotowujemy dwucyfrowe dynamiki sprzedaży. Czerwiec i całe pierwsze półrocze 2017 roku to dobry czas dla branży samochodowej i tym samym dystrybucji części samochodowych. Rosnąca na rynku, rok do roku, liczba aut osobowych oraz dostawczych do 3,5 t to pozytywny prognostyk na kolejne okresy 2017 roku. Dobra sytuacja makroekonomiczna i rosnące dochody Polaków będą sprzyjać zakupom kolejnych samochodów, co będzie się przekładać na rynek napraw - mówi Aleksander Górecki, prezes Auto Partnera.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Auto Partner zwiększył sprzedaż o jedną trzecią