Daimler zrezygnuje ze swojej ultra-luksusowej marki Maybach i skoncentruje się na zwiększeniu sprzedaży modeli Mercedesa S-klasy. Rzecznik Daimlera potwierdził, że koncern zdecydował się postawić na luksus w wydaniu Mercedesa i pożegnanie marki Maybach w 2013 r., kiedy spodziewany jest debiut nowej S-klasy.
Szef Daimlera, Dieter Zetsche postanowił nie naciskać na rozwój następców modeli Maybacha, które wg wstępnych informacji miały pojawić się w 2014 r.. Zamiast tego, koncern zwróci większą uwagę na luksusowego Mercedesa: - Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone dyskusje wewnętrzne, analizując możliwości odniesienia największego sukcesu w segmencie aut luksusowych. Doszliśmy do wniosku, że szanse na większą sprzedaż ma Mercedes, powiedział Zetsche w wywiadzie dla Frankfurter Allgemeine Zeitung.