PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Bez większych zmian na liście najpopularniejszych marek w Polsce

Autor: IBRM Samar
08-11-2010 10:09

W październiku br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 30 380 szt., o 8,86% (2 472 szt.) więcej niż w poprzednim miesiącu i o 20,31% (5 129) więcej niż rok wcześniej, informuje Instytut Samar. Sumaryczna sprzedaż po 10 miesiącach roku wynosi 263 703 auta i jest to o 0,4% (1 055) mniej niż przed rokiem. Kolejność na liście ulubionych marek nie uległa większej zmianie.

Tytuł lidera zachowuje Skoda. Od początku roku sprzedano ponad 30 tys.szt.pojazdów tej marki i jest to o 2,03% mniej niż rok wcześniej. Udział Skody w polskim rynku to 11,57%. Na II pozycję awansował Volkswagen, który wyprzedził Fiata sprzedając od początku roku niemal 22 tys. aut (-0,8% rr). Udział VW w polskim rynku: 8,29%. Na III miejsce spadł Fiat - 21,3 tys. sprzedanych samochodów (-20,85% rr, udział: 8,09%). Sklasyfikowany na IV miejscu Ford znalazł od początku roku 21 198 polskich nabywców (-5,82%; udział : 8,04%). V pozycja należy do Toyoty (ponad 19,6 tys. aut, -16,58% rr; udział : 7,44%).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP