Prawie 2 lata po wprowadzeniu na rynek, Fiat odświeża model Fiorino. Nowości dotyczą silników, tablicy rozdzielczej, tapicerek, kolorów nadwozia i innych elementów. Od początku września w Fiorino będą dostępne zespoły napędowe z homologacją Euro 5 we wszystkich silnikach Diesla z urządzeniem wtryskowym Multijet II, seryjnie wyposażone w filtr cząstek stałych, system Start&Stop i opcjonalnie w tempomat.
Gamę silników Euro 5 uzupełnia jednostka benzynowa 1.4 8v (73 KM) oraz 1.4 8v Natural Power (70 KM) o podwójnym zasilaniu benzyna/metan (314km zasięgu na zbiorniku z gazem i jedyne 114 g/km emisji CO2). Pozostaje także dostępny w gamie silnik 1.3 Multijet o mocy 75 KM Euro 4, który można rejestrować jeszcze przez cały przyszły rok. Fiorino model 2011 będzie dostępny także w wersji Adventure z systemem Traction+ (elektroniczna "szpera") i silnikiem 1.3 Multijet, przeznaczonej dla tych, którzy mają potrzebę poruszania się po trudnych terenach o słabej przyczepności.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Blokada prędkości w Nowym Fiorino