PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

BMW: czas na nową "trójkę"

Autor: wnp.pl (AG)
24-05-2015 19:17

W ciągu 40 lat od rozpoczęcia produkcji modelu sprzedano 14 mln szt. BMW serii 3. Mając średni udział 25% w sprzedaży aut BMW, model serii 3 w wersjach limuzyna i Touring jest najpopularniejszym i najlepiej sprzedającym się modelem marki. Właśnie przyszła pora odnowienia serii.

W nowej "trójce" sięgnięto po dynamiczniejszy język form: nowe BMW serii 3 limuzyna i Touring mają ostrzejszą stylistykę, bardziej sportowo narysowane przedni i tylny pas. Skupione "spojrzenie" nowo zaprojektowanych lamp przednich (opcjonalnie w pełni diodowych LED) podkreśla sportowy charakter BMW serii 3, nawet z dużej odległości. Wygląd tylnej części auta nabrał nowej dynamiki dzięki diodowym lampom zespolonym i wyraziście zdefiniowanym liniom.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP