W kwietniu BMW Group kontynuowała tendencję wzrostową sprzedaży wszystkich trzech marek samochodów. W porównaniu z kwietniem ub.r. odnotowano wzrost liczby sprzedanych samochodów o 12,5%, która łącznie wyniosła 133 205 (w 2007 r.: 118.378). Do kwietnia włącznie sprzedano w tym roku 485 155 aut: BMW, MINI i Rolls-Royce. Oznacza to wzrost o 7,5% w porównaniu z tym samym okresem ub.roku (451311).
Ian Robertson, Członek Zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing: - W tym roku zajmujemy i nadal będziemy zajmować silną pozycję na rynku, a także potwierdzimy swą pozycję lidera w segmencie premium dzięki serii nowych modeli. Mimo trudnych warunków ekonomicznych na niektórych rynkach będziemy dążyli do uzyskania nowych, rekordowych poziomów sprzedaży wszystkich trzech marek w bieżącym roku biznesowym. Jednocześnie nasza flota staje się coraz bardziej przyjazna dla środowiska, co doceniają nasi klienci. Po sprzedaniu ponad 450 tys. aut z rozwiązaniami EfficientDynamics w roku ubiegłym spodziewamy się w roku 2008 sprzedać w Europie ponad 800 tys. samochodów BMW i MINI z tą technologią. Wzmocni to jeszcze bardziej naszą przewagę nad konkurencją poprzez zredukowanie zużycia paliwa i emisji spalin w całej flocie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW Group: nadal wzrost