BMW Polska zakończyło 6 rok działalności na polskim rynku dużym sukcesem sprzedaży. Po raz pierwszy została przekroczona liczba 4 000 sprzedanych aut. Wzrost sprzedaży aut BMW wyniósł 23,37%, MINI 35,29% a motocykli aż 40,74%. Sprzedaż wszystkich pojazdów koncernu w Polsce wzrosła o 25,41%.
Szef BMW Polska Erich Papke upatruje korzeni sukcesu we wzroście i rozwoju polskiej gospodarki: - Polska ma olbrzymi potencjał gospodarczy i nie ma powodu, aby jego wzrost został zatrzymany przez kryzys. Gospodarka jest zdrowa, rośnie standard życia. Efektem jest sięganie coraz częściej po auta bardziej luksusowe, co skutkuje wzrostem segmentu aut Premium, do którego należą nasze marki. Polacy mają również większą odwagę wyrażania siebie, co przekłada się na duże zainteresowanie nasza marka i rodzajem stylu, który reprezentują nasze pojazdy. Poza tym w Polsce coraz większą wagę przykłada się do wydajnych, oszczędnych ale i dynamicznych samochodów, przyjaznych środowisku stąd BMW z technologią EfficientDynamics cieszą się dużym powodzeniem. Przewidujemy, ze przyszły rok będzie również korzystny dla BMW.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.