BMW serii 2 Coupe chce podnieść poprzeczkę w kompaktowym segmencie premium pod względem zdolności dynamicznych, designu i emocji. Koncepcja samochodu obejmuje dwudrzwiowe, czteromiejscowe nadwozie w klasycznej, trójbryłowej formie typowej dla modeli coupe BMW, napęd na tylne koła, obszerna paletę silnikową i nastawy układu jezdnego powstałe z myślą o sportowej charakterystyce. Wprowadzenie na rynek planowane jest na marzec.
Nowe coupe ma większe rozmiary niż jego poprzednik, BMW serii 1 Coupe - długość wzrosła o 72 mm (do 4 432 mm), szerokość o 26 mm (do 1 774 mm), rozstaw osi o 30 mm (do 2 690 mm), rozstaw kół przednich o 41 mm (do 1 521 mm), a tylnych o 43 mm (do 1 556 mm). W kabinie z przodu jest o 19 mm więcej miejsca na głowy, a z tyłu o 21 mm więcej przestrzeni na nogi. Pojemność bagażnika powiększono o 20 l (do 390 l). Tylna kanapa jest seryjnie składana i dzielona na dwie części lub opcjonalnie na trzy (40:20:40). Auto zoptymalizowano pod względem aerodynamiki (Cx 0,29), jest bardziej opływowe zarówno od swego poprzednika, jak i obecnej serii 1 BMW.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.