Bosch umacnia segment CVO

Bosch umacnia segment CVO
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Kilka lat temu zarząd Bosch analizował nowe strategiczne obszary działalności. Dział Commercial Vehicle & Off-Road (CVO) wydawał się wtedy jedynie obiecującym pomysłem. Jednak badania rynkowe wykazały, że niezależnie od lokalizacji, segment obejmujący samochody ciężarowe, maszyny budowlane, wózki widłowe, a nawet żniwiarki - kryje miliardowy potencjał wzrostu.

Do tej pory Bosch nie mógł w pełni wykorzystać istniejącego potencjału rynkowego ze względu na swoją strukturę organizacyjną. Działy branżowe, mające swoje cele i zadania, w większości nie były w stanie przygotować dla użytkowników CVO oferty w pełni dostosowanej do potrzeb. Dlatego na początku roku utworzono nową jednostkę organizacyjną dedykowaną segmentowi Commercial Vehicle & Off-Road.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bosch umacnia segment CVO

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!