Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Brammer zbada poziom satysfakcji swoich klientów

Autor: brammer.pl, wnp.pl (AG)
19-09-2008 13:28

W najbliższych dniach Grupa Brammer jeden z głównych dostawców części, rozwiązań i usług dla przemysłu - na potrzeby produkcji, remontów i utrzymania ruchu, rozpocznie tegoroczne badanie opinii swoich klientów.

Badanie odbywa się regularnie co roku i przez dwa tygodnie będzie prowadzone w większości krajów Grupy. W tym roku będzie ich 11. O udział w nim zostanie poproszonych ponad 3000 klientów.
Poprzez badanie Brammer dba o podnoszenie poziomu jakości usług i produktów dostarczanych swoim klientom. dlatego prosi ich o przekazanie opinii /oceny działań korporacji. Badanie jest prowadzone w pełni anonimowo, przez niezależną firmę ankieterską: Digital Opinion.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

35 970 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

723 623 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 958 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP