Korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy – "The Bridgestone Essence". Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.
Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę "B". Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu. Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.
Bridgestone Group we wszystkich krajach, w których działa, kładzie nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto hasło korporacyjne - "Your Journey, Our Passion" (Twoja droga, nasza pasja). Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bridgestone: nowa filozofia korporacyjna i odświeżone logo