Bridgestone: nowa filozofia korporacyjna i odświeżone logo

Bridgestone: nowa filozofia korporacyjna i odświeżone logo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy – "The Bridgestone Essence". Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.

Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela – "Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości". Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię "The Bridgestone Essence" - zbiór wspólnych wartości pracowników firmy na całym świecie.

Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę "B". Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu. Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.

Bridgestone Group we wszystkich krajach, w których działa, kładzie nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto hasło korporacyjne - "Your Journey, Our Passion" (Twoja droga, nasza pasja). Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bridgestone: nowa filozofia korporacyjna i odświeżone logo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!