Niezależna, światowa organizacja "Superbrands" po raz drugi uhonorowała markę Bridgestone tytułem jednej z najlepszych i najsilniejszych marek na rynku.
Marka, pozycjonowana w segmencie premium, zdobyła silną pozycję na europejskim rynku. Organizacja Superbrands od 14 lat docenia solidne i wyraziste marki z 85 krajów. Każdego roku niezależni eksperci biznesowi nominują do tytułu "Superbrands" te najbardziej wyjątkowe, które następnie podlegają ocenie jury, składającego się z dziennikarzy biznesowych oraz specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR. Każda ze 100 marek wybranych w pierwszym etapie, zostaje oceniona wg kryteriów: świadomość marki i jej dopasowanie, długowieczność oraz lojalność klientów.
Tegoroczna edycja plebiscytu "Superbrand" odbywa się w Niemczech po raz czwarty. Obok Bridgestone, markami uhonorowanymi tytułem "Superbrands" w bieżącej edycji zostały: Persil, Lufthansa, Deutsche Bank, Karstadt, Lego, DHL, Leifheit, Thomy, Miele, C&A oraz Schwarzkopf.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bridgestone wyróżniony w Niemczech