Całkowicie nowy Chevrolet Camaro, który za rok wejdzie na europejski rynek, na razie cieszy się wzrastającą popularnością wśród klientów w USA. W lutym Chevrolet Camaro umocnił swoją przewagę w segmencie samochodów sportowych w Ameryce, notując łącznie 6 482 sprzedanych pojazdów. Oznacza to 21% wzrost w stosunku do wyników ze stycznia br. Tym samym, przez 9 kolejnych miesięcy, Camaro pozostawia w tyle takie modele samochodów sportowych jak Ford Mustang, Nissan 370Z czy Dodge Challenger.
- Zazwyczaj zimą oczekiwany jest spadek sprzedaży samochodów z napędem na tylną oś, mówi John Fitzpatrick, dyrektor marketingu Chevroleta ds. samochodów sportowych. - A jednak popyt na Camaro nie wykazuje żadnych oznak spowolnienia, szczególnie w rejonie zwanym Sun Belt. W Teksasie, Kalifornii oraz na Florydzie skupia się około 25% całkowitej sprzedaży detalicznej Camaro, a 6 z 10 największych dealerów Camaro w USA ma siedzibę w Teksasie.