PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Camaro to był strzał w "dziesiątkę"

Autor: Chevrolet, wnp.pl (AG)
08-06-2010 09:32
Camaro to był strzał w "dziesiątkę"

W ciągu pierwszego pełnego roku sprzedażowego Chevrolet Camaro był najczęściej kupowanym samochodem sportowym w USA. W okresie od maja 2009 do maja 2010 sprzedanych zostało 100 tys. szt. modelu. Tym samym wyprzedził on swojego największego rywala o 20 tys. szt. i opanował 45% amerykańskiego rynku aut sportowych.

Wg Johna Fitzpatricka, dyrektora marketingu Chevroleta Camaro, sukces można przypisać temu, że Camaro przypadł do gustu zarówno swoim stałym zwolennikom, jak i osobom, które dopiero niedawno dołączyły od grona klientów marki Chevrolet: - Kiedy nowy Camaro został wprowadzony do sprzedaży, kupowali go przede wszystkim właściciele aut Chevroleta lub entuzjaści samego modelu, którzy posiadali auto poprzedniej generacji. Obecnie mniej więcej połowa osób nabywających Camaro to nowi klienci Chevroleta.

Oczekuje się, że wyniki sprzedaży Camaro poza USA znacznie wzrosną, ponieważ Chevrolet zwiększa produkcję na cele eksportowe z przeznaczeniem na swoje największe rynki, m. in. do Brazylii, Chin, Rosji i Korei Południowej. Do europejskiej linii produktów Chevroleta modele Camaro coupe i kabriolet zostaną dołączone wiosną 2011 r.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP