W jakim stanie samochód powinien zostać zwrócony firmie wynajmu długoterminowego (CFM) po leasingu, żeby uniknąć kosztów napraw? Czy niewielkie zarysowanie zderzaka jest uszkodzeniem, które można uznać za ślady normalnej eksploatacji? Czy samochody dostawcze powinny być w momencie zwrotu traktowane pod względem zużycia w taki sam sposób jak osobowe? Odpowiedzi na tego typu pytania znajdują się w opublikowanym przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) "Przewodniku Zwrotu Pojazdów. Samochody Dostawcze".
Podobnie jak istniejący od kilku lat przewodnik PZWLP, dotyczący zwrotu aut osobowych, "Przewodnik Zwrotu Pojazdów. Samochody Dostawcze" ukazuje akceptowalne i nieakceptowalne uszkodzenia aut zwracanych firmie CFM po okresie użytkowania. Przewodnik zawiera ponad 150 zdjęć oraz szczegółową część informacyjną dla kierowców - użytkowników służbowych samochodów. Fotografie w połączeniu z opisami w bardzo precyzyjny sposób wskazują jakiego rodzaju usterki mogą zostać uznane za tzw. ślady normalnej eksploatacji, mieszczące się w granicach dopuszczalnego zużycia samochodów dostawczych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: CFM: opracowano "Przewodnik Zwrotu Samochodów Dostawczych"