Koncern General Motors i klub Manchester United ogłosiły, że z początkiem sezonu 2014/2015 na koszulkach zawodników klubu piłkarskiego pojawi się logo Chevroleta. Amerykańska marka, będąca Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu, stanie się zaledwie piątym sponsorem obecnym na koszulkach zawodników w jego 134-letniej historii.
Richard Arnold, dyrektor handlowy Manchester United, tak wypowiedział się na temat umowy opiewającej, na nieujawnioną kwotę: - Chevrolet jest naszym partnerem zaledwie od sześciu tygodni, jednak już teraz firma zaprezentowała nam kilka doskonałych pomysłów, które pozytywnie wpłyną na nasze relacje oraz na kontakty z 659 milionami fanów Manchesteru na całym świecie. Chevrolet pełni rolę kluczowego partnera podczas naszego tegorocznego tournee, więc firma miała już szansę doświadczyć nieprawdopodobnego dopingu ze strony naszych kibiców podczas spotkań w Afryce Południowej, Chinach i Europie.
Amerykańska marka zastąpi w roli sponsora firmę Aon, której kontrakt z Manchesterem rozpoczął się w sezonie 2010/11.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.