Chevrolet zakończył rok 2011 rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W ciągu całego roku sprzedanych zostało aż 7 783 nowych samochodów marki, co oznacza 26% wzrost (+1 613 egz.) w porównaniu do 2010 r. (6 170 samochodów).
- Pomimo niesprzyjających prognoz i trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym, z optymizmem wchodzimy w rozpoczynający się rok, mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. - Bardzo dobre przyjęcie naszych nowych modeli oraz stale rosnąca sprzedaż świadczą o tym, że trafiamy w potrzeby Polaków. Czekający nas pełny rok sprzedaży niedawno wprowadzonych nowości, premiera Cruze’a w wersji kombi oraz debiut Malibu z pewnością pomogą nam zrealizować plany.
Najpopularniejszym modelem Chevroleta w Polsce w 2011 r. było Aveo, którego sprzedano 3 702 egz., czyli o 21% więcej niż rok wcześniej (3 042). Sprzedaż Aveo Classic w ub. roku jest prawie taka sama (3 041) jak w roku 2011, a wzrost sprzedaży spowodowany jest rosnąca popularnością Nowego Aveo, które zadebiutowało w połowie roku. Kolejne miejsce na liście najpopularniejszych modeli w gamie marki zajmuje Spark (1 363 egz. +50%) przed modelem Cruze (1 317; +83%). W przypadku Cruze’a na wzrost sprzedaży wpływ miała coraz większa popularność modelu w wersji czterodrzwiowej, ale także wprowadzenie do oferty nadwozia pięciodrzwiowego. Wan Orlando "sprzedał się na wejściu" w ilości 668 szt.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Chevrolet planuje dalszy wzrost sprzedaży w Polsce