Była próba wytrzymałościowa w wysokiej temperaturze i testy obciążeniowe. Teraz przyszła pora na próby odporności na pył.
W przypadku samochodów polega to na tym, że Volt podąża za podwójnym pickupem Chevroletem Silverado - którego można porównać do atakującego liniowego - który celowo ma wznosić ogromne chmury kurzu, tak aby inżynierowie mogli sprawdzić skutki przenikania pyłu do uszczelnień drzwi, filtrów i innych systemów filtracji Volta.
Wykonano także drogowy profil rozkładu temperatur (Road Schedule Temperature Profile - RSTP) w Volcie, aby zmierzyć ciśnienia i temperatury wewnątrz baku. Inżynierowie nazywają tę próbę "testem na gorące paliwo". Jest on ważny, ponieważ dostarcza pomiarów rzeczywistych temperatur i ciśnień paliwa i pary wewnątrz baku podczas 72-minutowego cyklu przy 40% osiągach.
Pomiary rzeczywiste są następnie stosowane w testach laboratoryjnych uszczelnionej obudowy do określania odparowania (SHED - Sealed Housing for Evaporative Determination), badających parowanie w samochodzie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Chevy Volt: ostatnie próby