Ciężarówki Volvo zyskują odbiorców w Azji

Ciężarówki Volvo zyskują odbiorców w Azji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Drugi pod względem wielkości producent ciężarówek na świecie - Volvo Trucks zanotował w sierpniu wzrost sprzedaży o 4%.

To rezultat rosnącego popytu na rynkach Azji i Europy Wsch., który zrekompensował spadki w USA i Europie Zach. Szwedzki koncern, który w portfelu ma marki: Volvo, Nissan Diesel, Renault Trucks, Mack oraz Eicher, sprzedał 14,8 tys. samochodów. Wzrosły również zamówienia. Najbardziej w Azji - o 48% i wschodniej Europie - o 10%.

Zdaniem przedstawicieli Volvo, z powodu spowolnienia w globalnej gospodarce w tym roku może jednak nie udać się sprzedać 10 mln aut.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ciężarówki Volvo zyskują odbiorców w Azji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!