Modele Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso i C3 Picasso zapewniły marce Citroen pozycję jednego z liderów rynku minivanów. Od 1999 r. sprzedaż marki w tej kategorii osiągnęła poziom blisko 3 mln samochodów. Obecnie Citroen rozpoczyna nowy etap rozwoju, prezentując prototyp Citroen Technospace, będący zapowiedzią nowego kompaktowego vana, którego rynkowa premiera planowana jest w drugiej połowie roku.
- niskiemu poziomowi emisji CO2 - 98 g/km - który stał się możliwy dzięki nowej modułowej płycie EMP2 (Efficient Modular Platform 2) łączącej nowatorską architekturę z optymalną masą;
- rozwiązaniom technologicznym wpływającym na komfort na pokładzie, wśród których jest np. w pełni dotykowy interfejs z panoramicznym ekranem 12’’ wysokiej rozdzielczości;
- nowatorskim zwartym proporcjom (dł. 4,43m/szer. 1,83m/wys. 1,61 m), rekordowej przestronności wnętrza i pojemności bagażnika (537 l VDA).
- wyraźnej stylistyce sylwetki podkreślonej dynamicznymi liniami oraz reflektorami tylnymi z efektem 3D, nawiązującymi do najnowszych prototypów marki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Citroen zapowiada odświeżenie wizerunku