Chevrolet zanotował w marcu na polskim rynku sprzedaż na poziomie 707 sztuk. Jest to wzrost o 17% w stosunku do lutego bieżącego roku (604 szt.). W styczniu sprzedaż wyniosła 465 egz. Jest to tym samym drugi kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży Chevroleta w Polsce.
W kwietniu obniżone zostały ceny cennikowe na modele Aveo i Captiva. Ceny Aveo z rocznika 2010 w wersji z klimatyzacją zostały obniżone o 2 000 zł. Model Captiva z rocznika produkcji 2010 jest tańszy, w zależności od wersji, do 8 155 zł. Dodatkowo Captiva w wersji LT oferowana jest z fabryczną nawigacją w standardzie.
W kwietniu Chevrolet rozpoczyna oficjalną kampanię sprzedaży miejskiego Sparka - najnowszego modelu w gamie. W dniach 6-10 kwietnia w salonach marki oraz wybranych centrach handlowych będą odbywały się "Dni Sparka".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Co słychać u Chevy'ego w Polsce?