Dotychczasowy dystrybutor znanej marki (PHU Euromet) przekształcił się w Kamaz Trucks Polska. To odpowiedź boomu gospodarczego w kraju, zwłaszcza w branży budowlanej.
Kamaz Trucks Polska poszukuje terenu o powierzchni 5 ha. Roczna zakładana produkcja to początkowo około 1,5 tys. sztuk ciężarówek przy zatrudnieniu ok. 200 osób. Oferta produktowa Kamaza skierowana jest głównie do firm budowlanych. Samochody niedawno przeszły istotną modernizację i wykorzystują podzespoły uznanych wytwórców.
Kamazy cieszą się opinią pojazdów wytrzymałych, o sporych możliwościach terenowych, co w warunkach prac budowlanych ma istotne znaczenie. Mankamentami aut tej marki były stosunkowo niski komfort pracy kierowcy (np. hałas w kabinie) i spore zużycie paliwa. Jednak pPrzyglądając się zmodernizowanym modelom można odnieść wrażenie, że producent stara się usunąć mankamenty przy korzystnej cenie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Comeback Kamaza