Continental rozszerza udział w Pro Football

Continental rozszerza udział w Pro Football
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Continental AG, Hanower, łączy siły z Schaeffler Group, z siedzibą w Herzogenaurach, jako partnerem sponsorującym niemieckiego mistrza piłki nożnej, klub FC Bayern Monachium. Ostatnio podpisano w tym celu umowę.

- Jesteśmy zachwyceni atrakcyjną możliwością, jaką daje nam nasza rola wyłącznego partnera z branży opon, połączenia dwóch najwyższej jakości marek: FC Bayern Monachium i Continental. Dzięki temu nasza międzynarodowa strategia sponsorowania futbolu rozszerza się o kolejny element - powiedział Nikolai Setzer, członek zarządu i prezes sekcji opon samochodów pasażerskich oraz lekkich samochodów ciężarowych w Continental AG, dodając: - Związanie się z najlepszym i najpopularniejszym na świecie niemieckim klubem piłkarskim, wzmacnia wizerunek premium Continental jako producenta opon cieszącym się krajowym i międzynarodowym uznaniem ze względu na bezpieczeństwo oraz skuteczność hamowania.

Wieści o nowej umowie partnerskiej nadchodzą tuż po niedawnym ogłoszeniu pierwszego sponsoringu głównego dla piłkarskiego Pucharu Niemiec oraz ligi MLS w USA. W połączeniu ze sponsorowaniem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2010 w RPA oraz Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014 w Brazylii, Continental wykorzystuje szerokie, długoterminowe działania na rzecz piłki nożnej jako swoją główną platformę komunikacyjną - zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym oraz regionalnym.

- Po tym, jak FC Bayern Monachium odniósł kolejne podwójne zwycięstwo i dotarł do finału Ligi Mistrzów w minionym sezonie, mecze Bundesligi transmitowane są dla rosnącej, wielomilionowej rzeszy fanów w Niemczech i poza jego granicami. Z pewnością udział mają tu widzowie z rozwijających się rynków, jakie odnaleźliśmy w Azji. Liczne występy na arenie międzynarodowej poza normalną rywalizacją dodatkowo zwiększają stopień zauważalności FC Bayern Monachium w związku z naszą marką premium Continental - komentuje Setzer.

W takiej sytuacji, jak zauważa Setzer, Continental zyskuje na długoletnich związkach Schaeffler Group, z siedzibą w Herzogenaurach, z FC Bayern Monachium. Firma Schaeffler Group przetarła szlak dla Continental, otwierając dodatkową możliwość sponsoringu. W okresie poprzedzającym Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2010 w RPA, Continental wspierał ogólnokrajowe dni akcji kickHIV!, zapoczątkowane przez "Go Ahead!", organizację wspierającą pomoc w walce z AIDS w RPA, tak samo jak robił to Philipp Lahm, reprezentant Niemiec grający w FC Bayern Monachium.

W skład pakietu sponsoringowego wchodzą w szczególności reklamy na bandach na wszystkie mecze Bundeseligi w domu, w tym wyłączne przydziały biletów na te mecze, jak również na mecze Pucharu Niemiec i Ligi Mistrzów. Sponsorowanie Pucharu Niemiec daje Continental także dodatkowe bilety na mecze z udziałem FC Bayern Monachium jako obecnego mistrza. W przyszłości gwiazdy piłki nożnej z Monachium będą mogły rozegrać to bezpiecznie, jeżdżąc na oponach premium Continental, lidera rynku, podczas wyjazdów autokarem MAN oraz w samochodach innego ze sponsorów, Audi.

Przy sprzedaży sięgającej około 20 mld euro w roku 2009, Continental należy do czołowych dostawców przemysłu motoryzacyjnego na świecie. Jako dostawca systemów hamowania, systemów i komponentów dla mechanizmów napędowych oraz podwozi, narzędzi, rozwiązań łączących informację z rozrywką, elektroniki pojazdowej, opon i elastomerów technicznych, Continental jest również wykwalifikowanym partnerem w sieciowej komunikacji samochodowej. Firma zatrudnia obecnie ok. 138 000 pracowników w 46 krajach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Continental rozszerza udział w Pro Football

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!