Rok 2011 to okres wydatnego rozwoju sieci dealerskiej Mercedes-Benz. Wybudowane zostały ostatnie punkty przewidziane w ramach wdrażanej od 2007 r. strategii "Truck Dedication". Jej realizacja zwiększyła bazę serwisową samochodów ciężarowych o 50% i miała podnieść jakość usług.
Mercedes-Benz rozpoczął serię inwestycji w Polsce we wczesnych latach 2000. W związku z tym, w ub.roku firma rozpoczęła prace nad odświeżeniem wizerunku całej sieci dealerskiej koncentrując się na regionach o dużym potencjale. Dlatego też szczególnie istotne dla Mercedes-Benz było otwarcie nowego salonu w Warszawie (Łomianki) i zakończenie budowy salonu na Śląsku (Rybnik, planowane otwarcie 02/2012). Poprawa sieci dealerskiej powinna być szczególnie widoczna dla użytkowników samochodów dostawczych. To dla nich w 20 stacjach otwarto Van Center - dedykowane punkty sprzedaży Vito, Viano i Sprintera.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Coraz większa sieć Mercedesa w Polsce