Jeszcze nie upłynął rok od europejskiej premiery Mitsubishi Outlandera, a firma świętuje rynkowy sukces. W momencie premiery rynkowej dostępny jedynie z pierwszym (2,0 DI-D) z trzech silników i przy planowanej sprzedaży rocznej na poziomie 24 tys. szt, model osiągnął na Starym Kontynencie wynik 22 tys. sprzedanych samochodów, w okresie od grudnia '06 do sierpnia '07.
Dlatego m.in. razem z autem pojawił się magazyn motoryzacyjny ukierunkowany na jeden konkretny produkt, zamiast bardziej tradycyjnego formatu, skoncentrowanego na marce z informacjami o wszystkich produktach.
Wydany wiosną '07, zatytułowany "Outlander Magazine", periodyk ma nakład 2,8 mln egz. w 33 językach i 35 krajach. Pomysłodawcy twierdzą, że publikacja przyczyniła się do tego, że 80% (w porównaniu z zakładanymi 70%) posiadaczy nowego modelu po raz pierwszy zdecydowała się na auto tej marki.
Teraz, prawie rok później, wraz z wprowadzeniem nowych wersji silnikowych 2,2 DI-D i 2,4 MIVEC, Mitsubishi Motors Europe zdecydowała się na kolejny krok i uruchomienie kolejnego medium: magazynu on-line dla użytkowników Outlandera pod nazwą "www.keeponwondering.com".
Strona jest cyfrową wersją publikacji drukowanej, a do tego samochód na niej prezentowany został połączony z interaktywnym, elektronicznym magazynem dla klienta. Tak będzie do 1 stycznia 2008.