Transporter, Caravelle, Multivan i California to cztery podstawowe wersje samochodu, który znalazł miliony nabywców. Nadeszła pora na odświeżenie rodziny.
Nadwozie nowego Transportera odzwierciedla teraz w pełni nowe DNA designu Volkswagena. Zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Nowe silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem (TDI) posiadają wtrysk Common Rail. Nowe TDI ograniczają zużycie paliwa o ok. 1,9 l, a emisję CO2 o 52 g/km. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro5. Po raz pierwszy, w tej klasie samochodów montowana jest opcjonalnie siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG. W opcji jest nowy, sterowany elektronicznie napęd na wszystkie koła 4Motion ze sprzęgłem typu Haldex IV generacji. Na przełomie roku Volkswagen Samochody Użytkowe będzie oferował wersję 4Motion także z DSG. Seryjny asystent ruszania pod górę, udoskonalony ESP, nowa funkcja świateł ostrzegawczych w światłach stopu oraz opcjonalne systemy wspierające kierowcę zostały zoptymalizowane. We wnętrzu znaleźć można nowe zegary, kierownice, systemy nawigacji, tapicerki oraz inne elementy, które jeszcze bardziej poprawiają ergonomię.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czas na nowego Transportera