W opracowywanych co miesiąc raportach sprzedaży nowych aut w Polsce, nieprzerwanie od roku Skoda zajmuje 1. miejsce wśród wszystkich marek samochodów osobowych dostępnych na rynku.
W całym okresie kwiecień 2009 - marzec 2010, sprzedaż marki wyniosła 38 155 szt., podczas gdy drugi w tym okresie Fiat zanotował sprzedaż wynoszącą 29 088 szt. Będąca na trzeciej pozycji Toyota sprzedała 26 965 samochodów.
Firma próbuje dociec przyczyn takiej popularności swoich produktów i wskazuje na rozbudowaną ofertę modelową i ceny.
Dodatkowo stale poszerzająca się gama modelowa, m.in. wprowadzenie na rynek pierwszego SUV-a marki - Yeti oraz Superba Combi to kolejny ważny czynnik decydujący o dobrym wyniku marki. Działania Skody to również bieżące śledzenie nowości w świecie moto-technologii i wprowadzanie ich do samochodów. Mowa tu m.in. o wprowadzenie turbodoładowanych jednostek silnikowych 1,2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI CR, odpowiedni poziom bezpieczeństwa (stosowne efekty do wglądu w wynikach testów EuroNCAP) oraz dbałość o środowisko naturalne - wszystkie nowe jednostki napędowe spełniają normy emisji spalin Euro5.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czemu Skodzie dobrze idzie?