PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Czy szejk wsiądzie do Škody?

Autor: Škoda, wnp.pl (AG)
25-01-2012 17:07
Czy szejk wsiądzie do Škody?

foto: Škoda

Podczas 2012 Qatar Motor Show Škoda po raz kolejny zaprezentowała swą międzynarodową strategię wzrostu. Prezentując model MissionL, czeska marka po raz pierwszy poza Europą odkryła szczegóły nowej kompaktowej limuzyny oraz elementy nowego designu.

Nowa kompaktowa limuzyna zostanie wprowadzona na najważniejsze rynki jeszcze w bieżącym roku i będzie odgrywać główną rolę w modelowej ofensywie Škody. Ponadto, poszerzy paletę oferowanych przez markę samochodów o nowy segment - usytuowany pomiędzy Fabią a Octavią. Jednym z rynków, na których planowane jest wprowadzenie tego modelu jest również Katar.
Do 2018 r. Škoda planuje zwiększyć globalną sprzedaż swych samochodów do poziomu co najmniej 1,5 mln szt. rocznie. W 2011 r. sprzedaż marki wzrosła o 15%, osiągając liczbę 879 200 samochodów.

Modelowa ofensywa rozpoczęła się od wprowadzenia na czeski rynek samochodu miejskiego Citigo i kompaktowej limuzyny Rapid, przeznaczonej na rynek indyjski. Poza MissionL, w Katarze Škoda pokazała także Fabię, Octavię, Yeti i Superba, jako modele dostępne na lokalnym rynku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 736 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP