Nowy samochód klasy średniej Opla to obietnica radykalnego skoku naprzód. Jego rodzina, która zadebiutuje podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Londynie w lipcu '08 ma wyznaczać nowe standardy technologii i designu zarówno dla marki Opel jak i innych producentów.
Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu w General Motors Europe: - Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki. W nowej Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i interfejsie kierowca-samochód. Firma obiecuje, że poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru modelu nie będzie miał sobie równych nawet wśród droższych konkurentów.
Dzięki modelowi Insignia, Opel ma kontynuować strategię udostępniania nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Wypowiedzi Vissera wskazują, że Insignią, Opel zaczyna promować nową stylistykę marki.
Historia, średniej klasy modeli Opla sięga do lat siedemdziesiątych, kiedy na rynku pojawiła się Ascona. Jej trzy generacje znalazły w sumie 4,4 mln nabywców. W 1988 r. zastąpiła ją Vectra. I ona doczekała się trzech generacji, a modele tej marki do dnia dzisiejszego zakupiło niemal 5,5 mln klientów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czyżby następca Vectry ?