Dacia - budujący bilans roku

Dacia - budujący bilans roku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od momentu wprowadzenia Logana w 2004 r., marka Dacia stała się symbolem nowego stylu konsumpcji na rynku samochodowym. Marketingowcy grupy Renault wskazują, że siłą Dacii jest oferowana możliwość wyboru: samochodu posiadającego wszystko, co niezbędne w przystępnej cenie a więc jednego z pięciu modeli gamy: Sandero, Logana, Logana MCV, Logana Van i Logana Pick-up.

Na przestrzeni 6 lat Dacia niemal czterokrotnie zwiększyła swoją sprzedaż. W 2008 r. sprzedaż Dacii wzrosła o 11,7%. Od wykupienia rumuńskiej marki przez Renault w 1999 r. i wprowadzenia Logana 5 lat później Dacia stale zwiększa sprzedaż. Obecnie marka jest dostępna w niemal 50 krajach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dacia - budujący bilans roku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!