Dacia Duster zdobyła tytuł "Dobry Produkt 2010" przyznany na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich zorganizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Auto zwyciężyło w kategorii Samochody Osobowe - Segment C.
Badanie zostało przeprowadzone na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii? Dacia Duster została wyróżniona tytułem Dobry Produkt 2010 w kategorii samochodów osobowych z segmentu C.
W tym roku Dacia charakteryzowała się jedną z największych dynamik wzrostu w Europie wśród marek motoryzacyjnych. W ciągu 6 lat stała się marką, która podbiła rynki wielu krajów. Od momentu wprowadzenia do sprzedaży modelu Duster w kwietniu 2010 r., na świecie złożono zamówienia na ponad 85 tys. egzemplarzy tego auta. W Polsce od kwietnia (miesiąc wprowadzenia do sprzedaży) do listopada br. sprzedano 1 510 Dacii Duster.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dacia Duster "Dobrym Produktem 2010"