Tata Motors ma zacząć sprzedaż swoich samochodów w Polsce już w połowie tego roku. Indyjski koncern buduje właśnie sieć dystrybucji.
Wygląda na to, że sieć dealerów FSO niebawem zniknie z rynku. Taki może być efekt utworzenia na warszawskim Żeraniu spółki dwóch firm: GM DAT, koreańskiego ramienia amerykańskiego giganta motoryzacyjnego, oraz ukraińskiego Ukravto. Dilerzy FSO nie będą sprzedawali aut, bo produkowane na Żeraniu Chevrolety Aveo trafiają do funkcjonującej już w Polsce sieci Chevroleta - informuje "The Wall Street Journal Polska".
Bankructwo grozi prawie 70 firmom. Punkty te obecnie ledwo wiążą koniec z końcem, sprzedając wyłącznie nowe lanosy z Żerania. Dealerzy FSO szukają więc nowego miejsca na rynku. Jak dowiedział się "WSJ Polska", są oni łakomym kąskiem dla tworzonej obecnie przez japoński dom handlowy Marubeni sieci dealerskiej indyjskiej marki Tata. Sprzedaż tych samochodów ma wystartować już w połowie 2008 r.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.