Debiut bezstopniowej skrzyni biegów w Exeo

Debiut bezstopniowej skrzyni biegów w Exeo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Najnowsze modele Seata: Exeo i Exeo ST łączą technologię jednostek napędowych TDI z bezstopniową skrzynią biegów Multitronic. Opisywana przekładnia to debiut, w którym użytkownikowi pozostawiono możliwość obsługi w trybie sekwencyjnym "imitującym" siedem przełożeń.

Silnik 2.0 TDI z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail, o mocy 143 KM i momencie obrotowym 320 Nm, po raz pierwszy występuje w połączeniu ze skrzynią biegów opracowaną w technologii Multitronic. Przekładnia Multitronic po wybraniu trybu sekwencyjnego działa w siedmiu przełożeniach, dzięki którym kierowca ma bezpośrednią kontrolę nad pracą skrzyni biegów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Debiut bezstopniowej skrzyni biegów w Exeo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!