DHL, znana globalna firma logistyczna, wprowadza nowe usługi pozwalające ułatwić rozwój, produkcję i wprowadzanie na rynek nowych samochodów. Podczas gdy większość firm logistycznych koncentruje się na strumieniach przychodzących do produkcji i na logistyce posprzedażowej, produkt DHL ma obejmować cały proces wejścia na rynek. Nowa struktura opracowana przez DHL opiera się na trzech modułach logistycznych, które można łączyć lub wdrażać osobno.
- W sektorze motoryzacyjnym wprowadzenie produktu na rynek jest złożone i kapitałochłonne. Informacje zwrotne, jakie otrzymujemy od klientów wskazują, że w tej dziedzinie bardzo potrzebne są zmiany na lepsze, mówi Fathi Tlatli, prezes Globalnego Sektora Motoryzacyjnego, DHL Customer Solutions & Innovation. I dalej: - Dzięki naszemu ogólnoświatowemu rozwiązaniu, firmy skorzystają ze zmniejszonego ryzyka łańcucha dostaw, niższych kosztów zewnętrznych i wyższej wydajności, co można śledzić dzięki zestawowi zapewnianych przez nas narzędzi. Przeciętnie od pierwszego szkicu do wprowadzenia samochodu na rynek upływa od 2 do 3 lat, a cały proces wymaga precyzyjnej synchronizacji wszystkich zaangażowanych podmiotów, często nie znajdujących się nawet na tym samym kontynencie, dodaje prezes Tlatli. I na koniec: - Możemy zmniejszyć do minimum zdarzenia związane z łańcuchem dostaw, które mogą zaistnieć podczas tego trudnego procesu i mogą powodować wzrost kosztów i w ostateczności, opóźnienia w rozwoju, uzupełnia Fathi Tlatli.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: DHL wspiera cykl produkcyjny w branży motoryzacyjnej