PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Dilerzy tworzą salony dla aut dostawczych

Autor: Dziennik
27-02-2008 12:43

Specjalizacja sieci sprzedaży pozwala na lepszą obsługę klientów biznesowych, którzy kupują większość samochodów użytkowych.

Koncerny motoryzacyjne na fali wzrostu sprzedaży aut dostawczych coraz częściej myślą o rozdzieleniu sprzedaży aut osobowych od dostawczych, pisze Dziennik. Jednym z pierwszych, który zastosował takie rozwiązanie, jest Fiat Professional. - Prowadzimy osobne salony sprzedaży samochodów dostawczych już od kilku lat. Skłoniła nas do tego specyfika biznesu związana z takimi autami - przyznaje Lucyna Bogusz, dyrektor Fiat Professional. Dzięki temu dilerzy i sprzedawcy Fiata mają możliwość skoncentrowania się na potrzebach klientów - mogą szybciej reagować na zmieniające się preferencje oraz wpływać na tworzenie rozwiązań wpływających na kierunki rozwoju całego rynku w zakresie zabudów, modeli i sposobów finansowania.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 736 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP