Ósmy rok działalności BMW Group Polska zakończyła na polskim rynku na pozycji niekwestionowanego lidera sprzedaży samochodów marki premium i prawie 30% udziałem w rynku w tzw. segmencie plus. Po raz pierwszy łączna liczba sprzedanych samochodów BMW i MINI przekroczyła 6 000. Auta BMW osiągnęły największą dynamikę sprzedaży spośród wszystkich producentów aut segmentu premium. Wzrost sprzedaży modeli BMW wyniósł 25%, MINI 8,5%, a motocykli ponad 38%. Sprzedaż wszystkich pojazdów koncernu w Polsce wzrosła o prawie 25%.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dobry rok dla BMW Group Polska