PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Drugi etap akcji serwisowej Volvo

Autor: UOKiK, wnp.pl (AG)
06-12-2011 09:44

Przedsiębiorca Volvo Auto Polska sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modeli S80, V70, XC70 i XC60 (z roku modelowego 2007-2009) mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował o uruchomieniu drugiego już cyklu kampanii serwisowej ogłoszonej w październiku br. Spółka przekazała, że w niektórych egzemplarzach S80, V70, XC70 i XC60 może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co z kolei może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka - gdy wystąpi niespodziewanie - może przyczynić się do niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim drugim cyklem kampanii objętych jest 968 aut. Przedsiębiorca zadeklarował, iż właściciele aut objętych kampanią naprawczą zostaną powiadomieni listem poleconym o usterce i zaproszeni do autoryzowanych stacji obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP