Polski oddział spółki Nissan Sales CEE Kft. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach siedmiu modeli samochodów marki Nissan może występować wada, wymagająca wizyty w autoryzowanym serwisie.
- Almera (N16) z okresu produkcji 22 maja 2001 - 31 grudnia 2003 (z fabryki w Wlk. Brytanii),
- Tino (V10) wyprodukowanego w okresie 22 sierpnia 2001 - 31 grudnia 2003 w Hiszpanii,
- Terrano II (R20) z okresu 6 stycznia 2003 - 28 kwietnia 2004 (Hiszpania),
- Navara (D22), Pathfinder (R50), X-Trail (T30) i Maxima (A33) : 29 maja 2000 - 31 grudnia 2003 (Japonia).
Jak poinformowano, w niektórych samochodach, urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją. Może to spowodować nadmierne ciśnienie wewnątrz urządzenia napełniającego podczas uruchamiania poduszki i powodować samoczynne oddzielenie obudowy.
W Polsce akcją objętych jest łącznie 3 188 samochodów. Przedsiębiorca kontaktuje się listownie z właścicielami aut, których dotyczy problem, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej (dealerzy samochodów marki Nissan dokonają sprawdzenia numeru seryjnego modułu poduszki powietrznej pasażera i w razie potrzeby wymienią urządzenie napełniające poduszkę).
źródło: UOKiK
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Duża akcja serwisowa Nissana